maanantai 26. maaliskuuta 2012

Ihanaa, kevät tulee!







Luin ihmeellisen kirjan. Tämä kierrätyskeskuksen ilmaishuoneesta löytynyt kirja on harvinainen & arvokas aarre! Kauniin lumoava tarina kahdesta tytöstä ja heidän ystävyydestään, joka kestää vain lyhyen hetken. Tämä moniulotteinen ja runollisen symbolinen romaani on ihana lukukokemus. Se on myös surullinen, mutta siinä on jotakin hyvin salaperäistä ja taianomaista...

Tänään löysin kevään ensimmäisen kukan!
ihanuus
Hippie Power!
Tässäpä inspiroiva kirjastolöytö: runoilijan kirjoittamia omakuvia.

3 kommenttia:

  1. Hei rakas Hippityttösein! Minä olen palannut, vaikken tiedäkään muistatko enää minua. Täällä pohjoisessa lunta on polviin ja ylikin, mutta onneksi voi muovata lumineitoja. Tuo kirja kuulostaa joltain sellaiselta, mikä minun olisi pakko saada lukea. Ehkä tulen ja kähvellän sen sinulta joku ilta. Varo vain, mutta nyt minun on taas kadottava hetkeksi.

    Rakkain terveisin,
    Sinun Merenkauriisi

    VastaaPoista
  2. No, huh! Samaa kirjaa mietin koko viikonlopun niin terhakkaasti, että otin alkuviikosta tähän työpöydälle viereen (hankin kirjastopoistona joskus). En tiedä, miksi kirja tuli mieleen. Luin sen aikoinani tenttiin, minustakin ihmeellinen, upea teos.

    VastaaPoista
  3. Hei Tuomi, kiva kun olet tullut takaisin!
    Joo, tuo kirja on pieni helmi...


    Katja, ompa jännä yhteensattuma!

    VastaaPoista