perjantai 3. kesäkuuta 2011

rakastan pyöräretkeä merenrantareittiä kirppikselle!

on aikoja jolloin kaikenlaiset solmut estävät näkemästä ja kokemasta asioita, tutustumasta ihmisiin

tänään löysin uuden paikan jossa voin hengittää vapaasti

siellä meri jatkuu äärettömyyteen

sitten löysin ilmaishuoneesta raitapuseron johon voin ommella erivärinapit

ja ostin mielenkiintoisen kirjan

olen ihan hirveän kiinnostunut erilaisista vanhoista kulttuureista ja intiaaneista!

haluaisin tutkia heidän ajatusmaailmaansa taidettaan käsitöitään ja siitä mihin he uskoivat...

2 kommenttia:

  1. Tuo ensimmäinen lauseesi kaikenlaisista ajoista ja estoista on niin totta myös minun elämässäni.

    Äärettömyyteen jatkuva meri kuulostaa kiehtovalta, vaikka minä olenkin sisävesien tyttö ja merelle vieras.

    VastaaPoista
  2. Mukava kuulla kohtalotoverista! Kaikenlaiset solmut ja estot ovat tosiaan epämukavia tuttavuuksia...

    Olen asunut pienenä maalla, maalaistalossakin ja tykkään niistä maisemista mutta meri vaikuttaa ihmeellisesti. Siitä asti kun muutin Helsinkiin olen rakastanut merta. Merenrannalla voin tuntea itseni vapaaksi...

    VastaaPoista